Оформлення замовлення
«Меблі-Сервіс» надає своїм клієнтам можливість оформити замовлення матеріалів та виробів для меблів кількома способами:
- особисто, в нашому магазині в місті Миколаєві;
- зателефонувати за номерами телефонів і залишити замовлення менеджеру. Контактні телефони знаходяться в розділі «Контакти» і в шапці інтернет-магазину;
- залишити заявку на електронну пошту інтернет-магазину info@mebli-servis.com.ua
- оформити заявку цікавої меблевої фурнітури через інтернет-магазин. При цьому не забудьте залишити всі необхідні контактні дані для зворотного зв'язку. Після того, як замовлення товару оформлено, менеджери зв'яжуться з Вами за телефоном протягом короткого часу.
Оплата
Здійснюється тільки в національній валюті України - гривні. Спосіб оплати 100%.
Ми приймаємо такі види розрахунків:
- готівкову;
- безготівкову (розрахунковий рахунок: банк "ПриватБанк").
Оформити рахунок можна по допомогою телефону або листа на електронну пошту, після виписки рахунок відправлять Вам на електронну пошту або зазначеним Вами способом. Для отримання бухгалтерських документів Вам необхідно переслати необхідні юридичні документи: свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво про платника ПДВ.
- Онлайн-оплата через інтернет-магазин. У момент натискання кнопки «Оформити замовлення» рахунок переноситься в заявки з сайту, і після перевірки наявності та підтвердження нашим менеджером, Ви можете оплатити замовлення банківською картою.
-
Оплата платіжними картами:
Ми приймаємо платежі за банківськими картками наступних платіжних систем:
Доставка
Ми відправляємо Ваші замовлення в будь-який населений пункт на території України. При оформленні замовлення вкажіть потрібний варіант:
- самовивіз з магазину (м. Миколаїв вул. Кузнецька 130А);
- доставка нашим транспортом по Миколаєву;
- доставка кур'єрськими службами перевезення по всій Україні: "Нова Пошта", "Делівері", "SАТ" (вівторок, четвер). Доставка замовлення зазвичай займає 2-3 дні. Пересилання товару по Україні оплачується відповідно до тарифів служб доставки.
Вартість доставки через службу доставки залежить від:
- прайса, відповідного типу посилки (меблеві заготовки, фурнітура, довгоміри);
- ваги і габаритів деталей з урахуванням упаковки;
- страховки (% від вартості товару);
- місця призначення (населений пункт);
- типу послуги доставки (двері або склад).
При оформленні заявки на відділення, враховуйте обмеження що існуюсть по габаритах і вантажопідйомності. Якщо у Вашому замовленні буде вказано відділення, яке через вагу або габаритів не може прийняти товар, доставка попрямує на "вантажне" відділення № 1 населеного пункту.
Крихкий товар підлягає обов'язковій страховці і обрешітці.
Відповідальність за перевезення
При отриманні замовлення обов'язково перевірте цілісність пакування, кількість місць, якщо виникнуть сумніви щодо ваги - вимагайте контрольного зважування. У всіх випадках Ви маєте право скласти акт рекламації в момент отримання замовлення і вимагати компенсації. Після передачі вантажу в руки одержувача, претензії до перевізника не розглядаються.
Компанія «Меблі-Сервіс» несе відповідальність за якість і кількість товару тільки до його отримання службою доставки. У разі виникнення спірних питань між клієнтом і службою доставки, клієнт діє згідно з умовами перевізника, при цьому «Меблі-Сервіс» не бере участі в розгляді виниклих претензій і не несе відповідальності перед клієнтом за зобов'язання перевізника.
Детально ознайомитися з тарифами, умовами доставки та страховки компаній-перевізників ви можете тут:
Відстеження посилок
Відстежити свою посилку Ви можете тут: